mjaekgirl

Alla inlägg under september 2010

Av fanny - 28 september 2010 01:24

Hemkommen från jobbet, har jag sagt att jag har världens bästa jobb? ;) Stod och pratade ett tag med min jobbarkompis  om när vi va yngre, fasen asso va dum i huvet man va när man va yngre. Men man lär sig av sina misstag. Jag kan på fullaste allvar och av egen erfarenhet säga att "What doesnt kill you only makes you stronger". Hade det inte varit så hade jag varit död för länge sen.


THESE EYES HAVE BEEN THROUGH ALOT!

 

BUT ENOUGH IS ENOUGH AND I AM STRONGER THEN EVER!



/mjaek

Av fanny - 26 september 2010 18:13

Varit på jobbet hela helgen. Vi hade The Chimps som spelade live fredag och lördag. Riktigt kultycker jag, det drar alltid en massa folk så man har en hel del att göra, vilket jag älskar!


Idag har jag bara suttit vid datorn hela tiden, minime har varit hos sin pappa i helgen och J har legat uppe framför tv'n och tyckt synd om sig själv då han är bakis idag. (vilket han givetvis får skylla sig själv för, så det är absolut inte synd om honom nånstans!)


Håller på med hemsidan så att jag ska bli klar så fort som möjligt med den, har gjort en bra massa grafiska saker och nu börjar min inspiration dö ut lite smått. Måste nog ta en paus och göra någonting annat en stund. Vi åkte ner till jobbet förut och handlade lite mat då jag älskar maten på mitt jobb! Smoking Joes big bacon burger for my mister J och en fläskfile till mig. Gott och mätt är man nu iaf!


Ska man kanske åka till ICA Maxi och köpa nånting gott att smaska på till en film ikväll? Kanske får lite inspiration om jag lämnar datorn ifred en stund. Vilket jag normalt sätt inte har så himla lätt att göra. Tur jag har jobb annars hade jag nog vuxit fast med min laptop!

 


Bjuder på en bild på mig från igår när jag jobbade! Lite allmänt sliten dock :P


Kanske orkar skriva nånting mera lite senare.


/Mjaek

Av fanny - 25 september 2010 03:10

This little girl didn't care what anybody said
She got the whole world dancing to the music in her head
They love to trush her, bad, laugh at her and call her names
oh yeah
And now they all try to copy her isn't that a shame
yeah, it all just made her stronger

 


/ Mjaek

Av fanny - 24 september 2010 15:55

Ska laga lite mat och sen bege mig iväg till jobbet. Idag är det After work på jobbet och senare spelar The Chimps Live hos oss. Det drar alltid mycket folk och det är alltid kul! Hoppas ni oskarshamnare inte har missat att lyssna på dom nån gång, om ni har det så tycker jag ni ska bege er dit och lyssna!


   


Fick hem dessa idag med 8st nässkruvar i olka färger, så nu kan jag byta färg när jag vill! UNDERBART! :D


 


/ Mjaek

Av fanny - 23 september 2010 19:48

Idag hade minime idrott i stadsparken, vilket innebär att han va tvungen att ha med sig cykeln till skolan. Han va lite orolig för det, för han tyckte att om han skulle cykla längst fram så ifall han ramlade så skulle alla i hela klassen ramla eftersom dom va bakom honom. Men det gick över när dom gav sig iväg på cyklarna! Slutade med att han hade skitkul och imorgon ska dom cykla iväg till badhuset tillsammans.

 

Minime <3


Idag fick jag hem min klocka som jag köpte på Tradera för 2 månader sen, galet lång väntetid och hade jag vetat det innan så hade jag inte bjudit på den, men den kostade bara 10 kr och frakten va 15 kr så jag bjöd och tänkte inte mera på det. Behövde en klocka i somras när jag stod i utebaren på jobbet, för där fanns det ingen klocka. Så lite segt att jag fick den nu, när jag är inne hela tiden! :P


 

Den blåa fick jag hem! ;P


Håller på att titta på lite kläder som jag funderar på att köpa nu när det är lönedags snart. Behöver lite byxor och tjocka tröjor när det börjar bli så kallt ute.

Dessa blir det nog i alla fall att jag köper tror jag!

     


Just nu ligger jag hemma sjuk och har verkligen inte mycket att göra. Håller på med hemsidan till jobbet en massa och en annan hemsida också. Dom ringde från jobbet förut och underade om jag kunde komma in och jobba mellan 18-21 och jag tackade ja, hoppade ner i badet och när jag låg där och myste så ringde dom och sa att det va bättre att jag kurerade upp mig så jag är frisk tills i morgon då jag ska jobba och hela helgen också.

Detta händer iaf idag på jobbet:

 


Nu blir det idoltittande och lite mackor med té och hoppas på att jag kan sluta hosta så mina revben inte gör så in i helvets ont :S


/ mjaek

Av fanny - 23 september 2010 19:27

Jag har hittat en underbar mössa på Tradera. Jätte kär i den är jag, Den är rosa och garnet är jätte jätte mjukt. Hon som har gjort dom är skitduktig och ajg tänkte visa er lite mössor som hon har gjort. Jag är lite beroende av Tradera just nu, för jag har hittat så sjukt mycket bra saker där.


Här är mössan som jag har. (minime som modell)  

Här är några av dom andra som finns på Tradera just nu.


                 

Intresserade av hennes mössor? Då tycker jag ni ska gå in på Tradera och söka på "MarinaL" och bjuda på hennes kreationer. Dom är helt kalrt värda det!



/Mjaek!

Av fanny - 21 september 2010 09:00

Eller så vaknar man utan röst, med feber och ont i halsen och hesare än nånsin. Hoppas verkligen det går över tills jag ska jobba, om inte så jobbar jag iaf! Vill verkligen inte bli sjuk nu när jag precis blivit frisk! Ska vila mig lite nu och se om jag mår bättre lite senare framåt efter middagen! Wish me luck! ;P


 


Mjaek!

Av fanny - 20 september 2010 02:02

Åkte över till syrran idag, köpte med mig lite mat och dricka. Satt nån timme och pratade och käkade och sen beslutade vi oss för att kolla på film. Jag hade inte sett Snabba Cash ännu, trodde den skulle vara värdelös, men jag måste nog säga att fan vilken bra film! Gillade den som fan! Brukar inte tycka om svenska filmer alls, men denna ägde :)

Mamma kom förbi en stund med och vi satt och pratade litegrann, sen va det dags att åka och hämta minime hos sin kompis för att åka förbi McD och sen hem och mysa ner sig i sängen. När vi kom hem hade J städat hela lägenheten och gjort jättefint i alla rum! Underbar känsla att komma hem till. Love love love!

Spenderat kvällen åt att kolla på True blood och idol men nu är det dags att bära med sig laptopen in i sängen och titta på csi och sova!

Här är trailern på Snabba Cash eller Snel geld som den heter i Nederländerna!


Ovido - Quiz & Flashcards