mjaekgirl

Alla inlägg den 3 april 2011

Av fanny - 3 april 2011 20:59

Åhhh denna vill jag se! Kollade precis på trailern och dog av skratt :D

 


Av fanny - 3 april 2011 17:39

Den här dagen har varit härlig, lite sovmorgon sen vidare ner och diska litegrann och städa lite också. Sedan gav vi oss ut på en lång promenad genom halva stan med hunden. Vi tittade på hus och drömde oss bort lite. Sen släppte vi Chandler lös på ängen (där vi släpper honom i princip varje dag) och lekte med honom tills han knappt orkade gå hem själv. Vi mötte Towe och Johan på ängen också, så Chandler passade på att leka lite extra med honom. Efter 2 timmar var vi hemma igen. Nu ska det lagas mat och avnjutas tillsammans med en bra film och en massa kärlek! Minime har haft en kompis här enda sedan 12, men han har precis begett sig hemåt.


Fläskfile står på menyn, då är frågan... Ska man göra en gryta, steka den i ugnen, steka den vanligt, göra en pastasås eller ha den på pizza. Gah! Vi får väl se vad det blir.


Jag har ju trots allt över 60 unika besökare varje dag så det vore skoj om ni kanske kunde kommentera lite mera om ni vill ;) Puss!

Av fanny - 3 april 2011 17:07

Lördagen startade med att vi åkte in till stan och gick på loppis, eftersom J aldrig varit på det så tyckte jag att jag va tvungen att iaf visa hur det ser ut. Minime lyckade hitta lite småsaker som han köpte. Vidare till OnOff efter det, för att spendera månadspengen. Han hittade dock inget så vi pep vidare till Nilssons och tog en underbar fika tillsammans allihopa. Senare på eftermiddagen var vi på The Big Bang och käkade middag tillsammans med syster och hennes tjej. Efter det följde såklart bowling! Vi beslutade oss för att dra hem och chilla lite.


   

     

   

     

       

       


Btw! Jag blev lite chockad igår när vi provade bowlingskor och märker att minimes fötter blivit så stora att han bara har en storlek mindre än mig. Dvs han har 37 och jag har 38. Då fick jag en sån där känsla att "gud va han växer fort". Galet!


Av fanny - 3 april 2011 12:14

En bild på någonting jag tycker om men saknar. Well jag kan visa en bild på någon  jag tycker om väldigt väldigt mycket och som jag saknar så in i helv.... och önskar att han va här  just nu och alltid!



Niclas Putero <3  


Du är världens bästa vän, vi har aldrig haft några hemligheter emellan varandra, dig kan man lita på och vågar tala om allt för. Vad det än är och du stöttar alltid när det behövs och jag dig! För ett år sedan så slutade vi att prata lite mycket som förr, vet inte varför, men jag saknar det nåt så sjukt och det gör ont i mig att vi inte umgås på samma sätt längre. Hoppas vi kan ses snart igen! Love you <3


PS. Om du läser detta så hälsar Jocke också att du får ta och komma hit och hitta på nåt med oss igen snart! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards