mjaekgirl

Alla inlägg den 6 april 2011

Av fanny - 6 april 2011 20:17

Ikväll har jag och minime varit på bio och tittat på "Hopp". Det är den filmen jag skrev om för nån dag sedan att jag ville se. Den handlar om påskharen och man fick sig allt några skratt. Men jag gillar inte att se den på svenska, men för minime's skull så gick det självklart att se den :)

 


Jag passade på att leka lite med min makeup idag med, nog för jag alltid sminkar mig någerlunda sådär men idag tittade jag på en makeup video om hur man gör smokey eyes.... Det va ju precis så som jag alltid sminkar mig så jag passade på att göra det lite starkare idag. Så här blev det hela!


     


Den sista är en bild på min sidecut som håller på att växa ut! Jag håller på att bli tokig på den. Funderar på att klippa av allt hår väldigt kort för det är så svårt att gömma den där just nu :P Men vi får se!


Vad tycker ni att jag ska göra? Klippa eller spara? :)

Av fanny - 6 april 2011 16:45

En rolig bild du själv tagit.


Minime 2002.

 

Min söta lilla son vid 2 års ålder sittandes vid datorn och tittar på Trolltyg i tomteskogen. han såg ngo den 5 gånger om dagen om inte mera. Så otroligt söt! Han kämpade ganska mycket med att hålla hörlurarna uppe och han skulle absolut alltid ha dom så där!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mjaekgirl is my name ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards