mjaekgirl

Alla inlägg den 7 april 2011

Av fanny - 7 april 2011 21:34

En bild på någon i min klass... Det va länge sen jag gick i skolan så det får bli en bild på en jobbarkompis istället eller rättare sagt min underbara chef! Hon är så gudomligt snygg! :)



  Puss på dig Anna!

Av fanny - 7 april 2011 13:29

2 år har gått sedan gud tog tillbaka sin ängel, men det gör lika ont fortfarande som om det var igår det hände. Tårarna forsar precis lika mycket idag som då. Du är så saknad lilla kusin, hoppas du har det bra i himlen och får träffa pappa Leffe och att han tar hand om dig. ♥♥♥


 

Av fanny - 7 april 2011 03:33

Jag har utan tvekan världens bästa man <3 Har sagt det förut och jag kommer säga det igen! Vi gick och la oss vid typ 1 tiden. Kollade på lite serier, jag va astrött men efter lite bus så blev jag givetvis pigg igen. Medans J började gnälla om att han va hungrig och inte ett dugg trött, han skulle nog gå ner och ta en macka började han säga. Jag skrattade lite och sa okay gör så och fortsatte jag kolla dom sista 5 minuterna på "No ordinary family". När det slutar så vänder jag mig om och då ligger han och snarkar. Haha efter allt "jag är inte ett dugg trött" snack :D Kan verkligen inte sova nu, men jag ska krypa in i hans famn och försöka i alla fall.


 

Puss natti!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mjaekgirl is my name ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards