mjaekgirl

Direktlänk till inlägg 23 september 2010

mucho grande dag!

Av fanny - 23 september 2010 19:48

Idag hade minime idrott i stadsparken, vilket innebär att han va tvungen att ha med sig cykeln till skolan. Han va lite orolig för det, för han tyckte att om han skulle cykla längst fram så ifall han ramlade så skulle alla i hela klassen ramla eftersom dom va bakom honom. Men det gick över när dom gav sig iväg på cyklarna! Slutade med att han hade skitkul och imorgon ska dom cykla iväg till badhuset tillsammans.

 

Minime <3


Idag fick jag hem min klocka som jag köpte på Tradera för 2 månader sen, galet lång väntetid och hade jag vetat det innan så hade jag inte bjudit på den, men den kostade bara 10 kr och frakten va 15 kr så jag bjöd och tänkte inte mera på det. Behövde en klocka i somras när jag stod i utebaren på jobbet, för där fanns det ingen klocka. Så lite segt att jag fick den nu, när jag är inne hela tiden! :P


 

Den blåa fick jag hem! ;P


Håller på att titta på lite kläder som jag funderar på att köpa nu när det är lönedags snart. Behöver lite byxor och tjocka tröjor när det börjar bli så kallt ute.

Dessa blir det nog i alla fall att jag köper tror jag!

     


Just nu ligger jag hemma sjuk och har verkligen inte mycket att göra. Håller på med hemsidan till jobbet en massa och en annan hemsida också. Dom ringde från jobbet förut och underade om jag kunde komma in och jobba mellan 18-21 och jag tackade ja, hoppade ner i badet och när jag låg där och myste så ringde dom och sa att det va bättre att jag kurerade upp mig så jag är frisk tills i morgon då jag ska jobba och hela helgen också.

Detta händer iaf idag på jobbet:

 


Nu blir det idoltittande och lite mackor med té och hoppas på att jag kan sluta hosta så mina revben inte gör så in i helvets ont :S


/ mjaek

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fanny - 20 april 2011 18:15


Hjälper dig att hålla igen! En spray framställd av örter enligt urgammal kinesisk tradition. Bedövar penis så att du kan hålla på längre. Helt ofarlig.   www.hometoys.se...

Av fanny - 20 april 2011 06:50

Besviken, ledsen och arg. Hoppas på att dagen blir bättre. Ska krypa ner i sängen sen och få sova lite i alla fall, efter en helvaken natt. Lyssnar på denna och försöker bli på bättre humör..   ...

Av fanny - 19 april 2011 18:24

Its only half past the point of no returnThe tip of the icebergThe sun before the burnThe thunder before the lightningAnd the breath before the phraseHave you ever felt this way...   Its only half past the point of oblivionThe hourglass on the ta...

Av fanny - 19 april 2011 07:23


Vibe Therapy - Fascinate designad i medicinskt gummi är knipkulor för att öva upp slidmuskelaturen.   Varför? Svar: Användning av knipkulor ger dig dels starkare orgasm, hjälp att återfå strukturen i slidan efter förlossning och ger dig mindre ri...

Presentation


Mjaekgirl is my name ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards