mjaekgirl

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

the last airbender

Av fanny - 4 oktober 2010 19:18

Ikväll hade vi familjekväll med mys. Var och handlade lite god mat och lagade tillsammans allihopa, sen dukade vi uppe i vardagsrummet framför tv'n och drog igång en film. "The last airbender" kollade vi på, hade hört att det skulle vara grym, visst den va ganska soft men vettifan om dialogerna i filmen va speciellt bra. Effekterna va coola men det va allt typ.




Nu har jag slängt minime i badet och han sitter där och leker med sina leksaker och sjunger samtidigt, J sitter vid min andra dator och ska spela counterstrike, men han vet inte ens hur man fixar med inställningar osv. Så nu sitter han och ber mig om hjälp hela tiden "älskling kan du snälla hjälpa mig? vart ska jag lägga min cfg? hur ställer ajg in noforce kommandona?" osv osv osv. Faktum är att jag kommer knappt ihåg jag heller, och jag har ingen lust att reda ut det just nu heller. Fast nu fick jag gå dit iaf och koppla in micen för han fick den inte att funka. Sötbulle han är, kan verkligen ingenting om datorer.


Se så söt han är:

 

Mitt hjärta <3


Nu ska jag snart plocka ur minime ur badet och sen lägga honom, efter det blir det nog titta lite på tv tror jag. Seg dag idag, huvudvärken är tillbaka och jag är svintrött. Blir att fixa lite på hemsidan samtidigt också. Skönt med laptop! Bara sitta framför tv'n och titta samtidigt som man fixar med hemsidan! Underbart :)))


/Mjaek

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fanny - 20 april 2011 18:15


Hjälper dig att hålla igen! En spray framställd av örter enligt urgammal kinesisk tradition. Bedövar penis så att du kan hålla på längre. Helt ofarlig.   www.hometoys.se...

Av fanny - 20 april 2011 06:50

Besviken, ledsen och arg. Hoppas på att dagen blir bättre. Ska krypa ner i sängen sen och få sova lite i alla fall, efter en helvaken natt. Lyssnar på denna och försöker bli på bättre humör..   ...

Av fanny - 19 april 2011 18:24

Its only half past the point of no returnThe tip of the icebergThe sun before the burnThe thunder before the lightningAnd the breath before the phraseHave you ever felt this way...   Its only half past the point of oblivionThe hourglass on the ta...

Av fanny - 19 april 2011 07:23


Vibe Therapy - Fascinate designad i medicinskt gummi är knipkulor för att öva upp slidmuskelaturen.   Varför? Svar: Användning av knipkulor ger dig dels starkare orgasm, hjälp att återfå strukturen i slidan efter förlossning och ger dig mindre ri...

Presentation


Mjaekgirl is my name ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards