mjaekgirl

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Energy Sent!

Av fanny - 13 oktober 2010 21:53


Okay så det har varit galet mycket som har hänt nu dom senaste dagarna.


Vi kan ju börja med att jag fick veta igår att en vän till mig gått bort under dagen,han var med i en tågolycka som tog hans liv. Finns inte så mycket detaljer angående det så det känns fortfarande ganska ovisst. Jag skulle vilja få en förklarning till varför ett så ungt liv tas. Jag förstår inte, det skriker i kroppen efter en förklarning! Jag hade inte träffat honom på ett bra tag, men för några år sedan så var vi grannar och träffades ganska många gånger och snackade mycket om livet och det vi jobbade med under den tiden. Sen flyttade jag och slutade med det jobbet och kontakten försvann ganska rejält. Hoppas att han får vila i frid och att han vet att det finns folk som tänker på honom här nere på jorden fortfarande. Han betydde mycket för folk runt omkring honom och han förändrade mångas liv. 

  Shayan Taleb

Rest in peace kära vän, vi syns i nangijala!

Den enda informationen jag hittat om det hela är denna!



För övrigt så har min kusin fått barn, vilket gör mig glad som tusan! Vi har tyvärr inte så bra kontakt, vilket jag tycker är jätte jätte trist, önskar att alla i min familj kunde ha lite bättre kontakt, att bara prata med varandra på facebook känns lite idiotiskt faktiskt. Men det finns många anledningar och jag tror vi bara har svårt att hitta tillbaka till varandra igen, vilket som sagt är trist som fan! I vilket fall som helst så är det jätte skoj att hon fått en liten pojke som heter Mille.


Mille född 12/10 kl 20.35 3804g tung och 50cm lång

 


Så galet söt! Blir ju tokig, för att inte tala om hur sugen jag är på att skaffa mig en liten jag med! Men det kommer väl kanske snart ;) Jätte stort grattis till min kusin och hennes man och hoppas att dom mår bra allihopa och tar hand om varandra så mycket det bara går just nu!




Mamma opererade sig idag, vilket gick jättebra, men jag har varit orolig hela dagen och hela kvällen igår också. Hon gjorde en näsoperation så att hon ska kunna andas ordentligt när hon sover osv. Mera information om det senare framöver! Hon är hemma och allt gick bra iaf! Så nu kan vi sluta vara oroliga allesammans!


Nu har min syster precis varit här och vi har suttit och druckit lite té och pratat en massa. Hon flyttar hit den 25e oktober så då får vi jätte nära varandra. Det ska bli skitkul! My girl wants to party all the time party all the time *sjunga*.


Nu blir det mys med mannen i mitt liv, som för övrigt har fått jobb!!! Han börjar redan på söndag och ska jobba natt. Skitbra att han fått jobb! Men fan va trist att behvöa sova ensam nu framöver :( tur som fasen att han jobbar precis 1 min ifrån våran lägenhet så ifall det skulle hända nåt är han i princip redan hemma! :D Love you my dear honeybun!


Btw! Om nån känner för att skänka mig några miljoner eller liknande så är tar jag gärna emot dom! Puss!


/F

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fanny - 20 april 2011 18:15


Hjälper dig att hålla igen! En spray framställd av örter enligt urgammal kinesisk tradition. Bedövar penis så att du kan hålla på längre. Helt ofarlig.   www.hometoys.se...

Av fanny - 20 april 2011 06:50

Besviken, ledsen och arg. Hoppas på att dagen blir bättre. Ska krypa ner i sängen sen och få sova lite i alla fall, efter en helvaken natt. Lyssnar på denna och försöker bli på bättre humör..   ...

Av fanny - 19 april 2011 18:24

Its only half past the point of no returnThe tip of the icebergThe sun before the burnThe thunder before the lightningAnd the breath before the phraseHave you ever felt this way...   Its only half past the point of oblivionThe hourglass on the ta...

Av fanny - 19 april 2011 07:23


Vibe Therapy - Fascinate designad i medicinskt gummi är knipkulor för att öva upp slidmuskelaturen.   Varför? Svar: Användning av knipkulor ger dig dels starkare orgasm, hjälp att återfå strukturen i slidan efter förlossning och ger dig mindre ri...

Presentation


Mjaekgirl is my name ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards