mjaekgirl

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

shut your mouth boy when will you learn!

Av fanny - 14 oktober 2010 19:53

mama havn't you heard! they sold out all over the world!


Fan så glad jag är! Har letat efter den perfekta födelsedagspresenten till minime, eftersom han fyller 10 år nästa vecka. Så skrev en kompis till mig i sin status på facebook idag att hon säljer en synth. Tänkte jaha undra om det kan vara en sån som vi letat efter? Gissa vad? Det va det :D fan så glad jag blev, ringde till mamma och pappa och pratade med dom om att dela på den och köpa den tillsammans med mina syskon till honom eftersom han har velat ha en sån så länge. Dom svarade ja och nu kör vi! Hoppas att han kommer bli lycklig!


För övrigt var det klippdagen idag tror jag, för jag har precis klippt minime innan han gick och la sig och även J nyss. Innan detta så va syrran här och käkade lite och så rakade jag hennes ena sida igen. Nnu ska vi göra lite toast och titta lite på nån film tror jag. Jag har massor med skräckisar som jag inte sett på datorn, när är bätte att se en sån än en kall natt/kväll?


/F

 
 
Ingen bild

Lillasyster

14 oktober 2010 20:03

Du är bäst

 
Ingen bild

storasyster

14 oktober 2010 20:05

du är! :D

 
Ingen bild

HOFFA

14 oktober 2010 21:36

HaHa...
Ja Jocke behövde verkligen en klippning...:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fanny - 20 april 2011 18:15


Hjälper dig att hålla igen! En spray framställd av örter enligt urgammal kinesisk tradition. Bedövar penis så att du kan hålla på längre. Helt ofarlig.   www.hometoys.se...

Av fanny - 20 april 2011 06:50

Besviken, ledsen och arg. Hoppas på att dagen blir bättre. Ska krypa ner i sängen sen och få sova lite i alla fall, efter en helvaken natt. Lyssnar på denna och försöker bli på bättre humör..   ...

Av fanny - 19 april 2011 18:24

Its only half past the point of no returnThe tip of the icebergThe sun before the burnThe thunder before the lightningAnd the breath before the phraseHave you ever felt this way...   Its only half past the point of oblivionThe hourglass on the ta...

Av fanny - 19 april 2011 07:23


Vibe Therapy - Fascinate designad i medicinskt gummi är knipkulor för att öva upp slidmuskelaturen.   Varför? Svar: Användning av knipkulor ger dig dels starkare orgasm, hjälp att återfå strukturen i slidan efter förlossning och ger dig mindre ri...

Presentation


Mjaekgirl is my name ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards