mjaekgirl

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

mina foffisar is the shit

Av fanny - 18 oktober 2010 02:27

jag ÄLSKAR mina tofflor!

 


Har spenderat kvällen åt att lägga upp en massa auktioner på tradera, gjorde samma sak igår, la upp lite på blocket också. Så jävla surt att sälja av en massa men i need the cash!


Minime fick en av sina presenter idag när han kom hem från att ha varit hos en kompis. En synth! Så extremt glad blev han, precis som vi hoppats. Han fick den av mamma i födelsedagspresent, eftersom han fyller år på torsdag. Jag har redan köpt mina presenter till honom, tog med honom in i leksaksaffären och bad han visa mig allt han vill ha, så jag skrev en lista sen fick han gå ut och så handlade jag och slog in dom direkt så han inte såg vad det blev. Fast jag tror han kan gissa i alla fall tyvärr, men han kommer bli glad i alla fall :)


Inatt jobbar J sin första natt på jobbet, vilket jag HATAR för jag saknar honom så in i helvete. Längtar tills imorgon bitti när han kommer hem och myser med mig igen! Men underbart skönt att han fått jobb!


Dags för sängen!


/F

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fanny - 20 april 2011 18:15


Hjälper dig att hålla igen! En spray framställd av örter enligt urgammal kinesisk tradition. Bedövar penis så att du kan hålla på längre. Helt ofarlig.   www.hometoys.se...

Av fanny - 20 april 2011 06:50

Besviken, ledsen och arg. Hoppas på att dagen blir bättre. Ska krypa ner i sängen sen och få sova lite i alla fall, efter en helvaken natt. Lyssnar på denna och försöker bli på bättre humör..   ...

Av fanny - 19 april 2011 18:24

Its only half past the point of no returnThe tip of the icebergThe sun before the burnThe thunder before the lightningAnd the breath before the phraseHave you ever felt this way...   Its only half past the point of oblivionThe hourglass on the ta...

Av fanny - 19 april 2011 07:23


Vibe Therapy - Fascinate designad i medicinskt gummi är knipkulor för att öva upp slidmuskelaturen.   Varför? Svar: Användning av knipkulor ger dig dels starkare orgasm, hjälp att återfå strukturen i slidan efter förlossning och ger dig mindre ri...

Presentation


Mjaekgirl is my name ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards