mjaekgirl

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

silence killed the radiostar...

Av fanny - 21 oktober 2010 22:37


Jag brukade tycka om nätterna och tystnaden som är när alla sover, men nu för tiden hatar jag tystnaden som uppstår på nätterna här hemma. Känner mig otrygg och ensam nu när J jobbar på nätterna, minime somnar ju så tidigt så jag är verkligen ensam så sjukt länge. Dom senaste nätterna har jag bara drömt mardrömmar och inte kunnat sova direkt efteråt. Jag brukade tycka om att vara ensam i vanliga fall. Men inte nu, ensamheten äter upp mig inifrån och gör mig galen.



Minime fyllde år idag, 10! Helt galet, tiden har gått så himla fort. Han har haft en underbar dag och somnade jätteglad och jätte nöjd, men imorgon är det kalas för hela släkten. Då blir det roligare för honom kanske. Vi väckte honom när J kom hem från jobbet imorse med frukost och en bakelse med ljus och en massa paket. Det va verkligen mysigt, alldeles mörkt ute och lite snö på taken utanför. Kunde verkligen inte ha blivit bättre.



Att han är 10 år får min ångest att växa, jag börjar känna längtan till att skaffa barn igen. Jag vet att J inte känner sig redo för det, men jag gör. Jobbigt läge som fan detta just nu, men vi tar oss igenom det också hoppas jag väl. Vill ju verkligen bara ha ett barn med honom om vi ska ha ett till. Han är bäst.  Tycker det känns som att alla runtomkring mig ska ha barn eller precis har fått osv. Men så är det ju alltid när man längtar efter nånting själv, så ser man det hos alla andra. Ohh well, jag får väl hålla ut jag är ju trots allt lycklig i alla fall. Minime är ju det bästa som hänt mig!
/F

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fanny - 20 april 2011 18:15


Hjälper dig att hålla igen! En spray framställd av örter enligt urgammal kinesisk tradition. Bedövar penis så att du kan hålla på längre. Helt ofarlig.   www.hometoys.se...

Av fanny - 20 april 2011 06:50

Besviken, ledsen och arg. Hoppas på att dagen blir bättre. Ska krypa ner i sängen sen och få sova lite i alla fall, efter en helvaken natt. Lyssnar på denna och försöker bli på bättre humör..   ...

Av fanny - 19 april 2011 18:24

Its only half past the point of no returnThe tip of the icebergThe sun before the burnThe thunder before the lightningAnd the breath before the phraseHave you ever felt this way...   Its only half past the point of oblivionThe hourglass on the ta...

Av fanny - 19 april 2011 07:23


Vibe Therapy - Fascinate designad i medicinskt gummi är knipkulor för att öva upp slidmuskelaturen.   Varför? Svar: Användning av knipkulor ger dig dels starkare orgasm, hjälp att återfå strukturen i slidan efter förlossning och ger dig mindre ri...

Presentation


Mjaekgirl is my name ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards