mjaekgirl

Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Ingen panik allt på en gång!

Av fanny - 16 mars 2011 17:50

Jaha, va ju tvungen att lägga upp våran söta hund vi köpte, just bara för vi skulle vänta lite med att skaffa barn.



Ingen panik, ingen panik, allt på en gång! Var väl tanken som slog i oss när jag den 3 februari år 2011. Kvällen innan började med att jag var på gymmet med min syster och hon berättar om en dröm hon haft den natten, så hade hon kollat upp den i drömtydningar, och då hade det stått att någon nära dig är gravid just nu. Vi tänkte ju självklart på brorsan, för han ska ju ha barn nu i juni. Ingen tanke på att det va mig det kanske handlade om. Dagen efter så fick jag för mig att köpa en graviditetstest, bara för skojskull. För jag trodde verkligen inte att jag var med barn.


När jag kom hem så gick jag in på toan, satte mig och kissade på stickan och direkt så blev det två ränder. Tänkte va?! haha du skojjar? Nää jag är väl inte med barn? Kan jag va det? Men jaha det va jag visst! Glad och chockad som jag blev, sprang jag upp till J och väckte honom, vilket aldrig nånsin varit lätt, det va det inte denna gången heller. Han fattade ingenting när jag viskade till honom att han ska bli pappa. Tog några timmar innan han kom upp ur sängen (han jobbar ju natt) och frågade mig om det va sant. Gissa vem som blev ännu mera chockad?


 



 

Vecka 10


 

Vecka 12


Det har hänt en massa sedan dess och vi är överlyckliga nu och på tisdag ska vi göra det första riktigta ultraljudet, där man faktiskt ser nånting. Som vi längtar!! Ska bli helt underbart! <3

 
 
Ingen bild

mamma

16 mars 2011 18:08

ska bli så spännande att få 2 barnbar...var rädd om er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fanny - 20 april 2011 18:15


Hjälper dig att hålla igen! En spray framställd av örter enligt urgammal kinesisk tradition. Bedövar penis så att du kan hålla på längre. Helt ofarlig.   www.hometoys.se...

Av fanny - 20 april 2011 06:50

Besviken, ledsen och arg. Hoppas på att dagen blir bättre. Ska krypa ner i sängen sen och få sova lite i alla fall, efter en helvaken natt. Lyssnar på denna och försöker bli på bättre humör..   ...

Av fanny - 19 april 2011 18:24

Its only half past the point of no returnThe tip of the icebergThe sun before the burnThe thunder before the lightningAnd the breath before the phraseHave you ever felt this way...   Its only half past the point of oblivionThe hourglass on the ta...

Av fanny - 19 april 2011 07:23


Vibe Therapy - Fascinate designad i medicinskt gummi är knipkulor för att öva upp slidmuskelaturen.   Varför? Svar: Användning av knipkulor ger dig dels starkare orgasm, hjälp att återfå strukturen i slidan efter förlossning och ger dig mindre ri...

Presentation


Mjaekgirl is my name ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards